tisdag 19 april 2011

Lyckad dag

Allt gick bra idag hos fotografen Ingela. Nu väntar vi med spänning på hur bilderna blev.

Nu på kvällen tittade vi på en videofilm som vi filmat när Kasper lär sig gå och ett år framåt.
Helt underbart! Jag blir så varm i hjärtat när jag ser mina killar så små. Det var också härligt att se hur Max och Kasper reagerade när de såg sig själva så små. Vi fick många goa skratt. Blir dock lite rädd när jag inser att jag kommer inte ihåg så mycket från när dem var små.
Är det bara jag som glömmer fort? Är det normalt?

Innan jag slutar vill jag passa på att meddela att Stella har gått 5 steg själv!!!
Japp, nu är det gåträning på högsta nivå.

Kram kram

1 kommentar:

  1. Det är ju därför det är så bra med videofilm,så att man kommer ihåg,det känns som att det bara är det som finns på video och saker som jag skrivit ner som jag kommer ihåg, fast visst kommer man på andra saker ibland oftast kan jag inte fatta att mina barn har varit små,att jag har lyft in o ut i barnstolar,barnvagn mm nu är dom nästan självgående och jag undrar var dom sista 17 åren tagit vägen!

    SvaraRadera