onsdag 27 juli 2011

småflugor och en ond rygg

Nu hade jag tänkt gnälla lite...
på alla småflugor/husflugor/flygfän som flyger kring mitt ansikte. ....Låt mig vara!!
på min onda rygg och hur arg jag är för att jag inte kan träna på ett tag.

men mitt lilla gnäll i min lilla vardag blir liksom patetiskt löjligt när hundratals ungdomar har upplevt det värsta i livet...så nu slutar jag gnälla.

En dag på 4-H gården.


 Efter ett tips från min bror så gav sig Robert och Max iväg till Hökällans vattenhål. Där skulle det finnas en hel del gädda. Och mycket riktigt, Max fick en gädda som kämpade på bra.


Tur att vi slapp äta den.
Färsk, nyuppfångad makrill smakar mycket bättre.

3 kommentarer:

  1. Hoppas du hade det trevligt på konserten!! Var du en av de yngre förmågorna? Du kan visst träna!!!! Strunta i överansträngda/inflammerade områden å träna annat!!! Ont i ryggen? Kör lite vader å biceps t ex? Det har en positiv överförande effekt på HELA kroppen - så länge det är träning på lugn nivå!! Kolla mef din sj.gym. för säkerhets skull. Hoppas du kryar på dig! Kan du inte delta i ditt planerade lopp så får du väl hitta en ersättare i ditt namn!! hehehe......

    SvaraRadera
  2. Tack Rickard för tipsen!Klart jag kan träna annat.... Ska köra igång med cyklingen nu på måndag. Klart jag ska delta i loppet...finns nästan inget som kan hindra mig ;) Konserten var trevlig. Publiken var otroligt blandad och jag tillhörde medelåldern..kändes fint! Hoppas du är utvilad och laddad inför läsåret som kommer?!

    SvaraRadera
  3. Hahahaha nää inte det minsta laddad å utvilad. Får vila på jobbet när det nu börjar... :P

    SvaraRadera