onsdag 19 oktober 2011

Jag lever

men det är inte mycket mer än så. Jag hinner inte riktigt med. Just nu är det mycket som snurrar i mitt huvud.

LPP, skriftliga ömdömen, utvecklingsamtal, IT-vision, föräldrarådsträff, APT-planering, lektionsplanering, konflikthantering, arbetslagsmöten, spårmöten, ledningsgruppsmöten, samplanering, temaavslut, temastart, FN-dag, bloggen, läsgrupper, rätta, visningskväll....... träning, familjeråd, tvätt, läxläsning, styrelsemöte, utvecklingssamtal, handling, systemet, köpa skor och vantar till barnen, barnens träningar, leta efter försvunna svarta regbyxor på Max skola = omöjligt... Ja, alla ni som är inne i detta känner ju igen sig...eller not?!!

Jag klagar inte.
Jag gnäller inte.
Jag bara ger er en liten inblick i mitt liv ;)

och snart är julen här.

Min älskade syster är nu i Australien. Ja, hon tog sin pick och pack och drog. Därför känner jag att jag måste bli lite bättre på att blogga. För jag vet att hon vill läsa. Är ni nyfikna på hennes blogg finns den här till höger. Passar på att visa er detta underbara klippet från en skola i just Australien.



Kram så länge!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar