måndag 16 januari 2012

London

Nu har jag varit hemma i snart 24 timmar. Jag känner mig helt matt samtidigt som man är fylld med ny energi.

Reste till London med jobbet för att vara delaktig i BETT show 2012.

fullspäckat program, tunnelbana, utmaningar, vinster, twiducate, fakebook, titanpad, bubbl.us, screenr, flick, facebook, twitter, bambuser.com, etwinning, webbstjärnan, calameo, wikispacees, länkar, undervisning, pubrunda, gayklubb, trender, the social drug, tänk OM, studie ro, relationer, matriser, lgr11, forskning, Hattie, läxor?, formativ bedömning, indisk mat, vitnamesisk mat, amerikansk mat, italiens mat, japansk mat, engelsk mat, trappor, trappor, trappor, kakelgångar, mer tunnelbana, Ted Baker, Ben´s cookies, converse, Starbuck, Pret a manger, WiFi, Heatrow, SAS, Russel square, Tait modern, Camden market, polis-eskort, motivation, hemlängtan, låt tekniken flöda ideér, one machine - many windows, Fransson, Jardeberg, Thornström, Hans, Champange, buss, hotellfabrik, många svenskar, skolbesök, skoluniform, te, batman, Borderline, appar, mappar och en önskan om att få slappa....fullt ös medvetslös.














Heatrow flygplats var helt fantastisk. Jag vet inte hur många gånger jag sa: Åh herregud!
Sushi på rullband och ostron med champange - kan inte bli bättre!
Tack Lena för mycket trevligt sällskap i London.
( och tack min chef för att jag fick åka :)


Nya vårskor - blev helt såld!

Det var otroligt skönt att komma hem igen.
Skönt att krama om mina kära.

Nu är det bums i säng!
Kram


2 kommentarer:

  1. Snygga skor!!! Tror jag hittade den "röda tråden" i alla begrepp ovan;
    PUBRUNDA, sen POLIS-ESKORT till GAYKLUBB där ni drack CHAMPAGNE och såg massa nya TRENDER och träffade BATMAN som gav er nya UTMANINGAR. Därefter TUNNELBANA till HOTELLET där ni använde FACEBOOK och insåg att ni hade HEMLÄNGTAN.
    Låter som en jättehärlig resa!
    Välkommen tbx! :)

    SvaraRadera
  2. Stor kram på dig. Och tack själv. Jag fnissar fortfarande när jag tänker på allt vi har fnissat åt :)

    SvaraRadera