måndag 2 april 2012

funderingar

Jag försökte boka in en fika med en kompis i april och insåg att min kalender är nästan fullbokad.
Är det bra eller dåligt?

Min man lämnar oss snart, i 14 dagar.
Han ska till Indien.
Hur ska det gå?

Stella kan sjunga "Mors lilla Olle" själv, alla verser.
Max kan läsa en faktatext om rymden.
Kasper simmade 250m idag ( med dyna, men ändå!)

Jag har varit på personalfest.
Lärarfest med "spotta-grodan"-tävling, "gissa korven"-tävling, "pussla-på-tid" tävling, liveband, otroligt god mat, lite skvaller, armhävningar, mangodrink, dans och en taxiresa hem.

Snart är påsken här.
Det ska bli skönt att vara lediga tillsammans. Jag och barnen kommer att åka till Mantorp några dagar. På fredagen  tar jag tåget själv ner till Sölvesborg över helgen för att hälsa på Lisa.

Jag vill gå på bio.

Kram

1 kommentar:

  1. Nästan fullbokad kalender? Då är det ju tid över så det är ju lugnt ;)
    Ha ett underbart påsklov! :)

    SvaraRadera