måndag 30 april 2012

lite knäpp

Man blir lite knäpp av att inte få sova ordentligt.
(Stella är inne på sin 6:e dag med feber.)
Man blir ledsen.
Man blir otålig.
Man blir lite nojig.
Man blir irriterad.

Igår kom Marie och pappa en stund för att passa Stella.
Jag och pojkarna åkte till Slottskogen.
Jag satt på en bänk och åt glass.
Pojkarna lekte.
Tankade lite ny energi.

Idag kommer bästast syster för att passa Stella en stund.
Jag och pojkarna åker till Mölnlycke för att tanka mer energi.

I morgon är det fotbollscup för hela slanten.
Hoppas väderprognosen stämmer.

Är sugen på att grilla idag men gasen är slut.
Måste fixa idag även om det alltid är min man som gör det.
Men jag kan med....
Vill inte ha makaroner och köttbullar idag.
eller hamburhare
eller pannkakor
eller korv med bröd
vill ha grillade kycklingbitar inlindade i bacon, klyftpotatis, tzatziki och ett glas rött :)
Saknar någon att prata med.
Ska bjuda hit mamma.

Trevlig valborg!!
Kram

1 kommentar:

  1. Kämpa på Linda! Du är grymt bra! Hoppas ni får en fin dag i Mölnlycke. Kanske en tur runt Finnsjön eller ett besök på "Arken" vid Råda kyrka där det finns en "äventyrsbana"?
    Ditt middagsförslag lät ju helrätt!! Får bli nåt sånt här hemma oxå :)
    Hoppas ni får en härlig Valborgsmässoafton!

    SvaraRadera