tisdag 5 juni 2012

uppdatering

Halloj!
Jag vet att det låter klyschigt med tiden går så fort.
Jag försöker jobba så mycket jag bara kan nu så jag kan
äta mina chokladpraliner och dricka champange sen.
Fast jag har redan tjuvstartat. Jag och Robert firade bröllopsdag på Thörsnströms kök.
Gudomligt!!

Stella har fyllt år och vi har haft kalas för henne.
Känner på mig att hon kommer bli en riktigt paket-tjej.




Min älskade fina mamma!!

Moster gosar.

Max har vuxit. Både på längden och i ansvar. Idag fick han nyckel hem för att kunna låsa och gå till skolan själv. ( Fritids var stängt). Sedan skulle han gått hem själv, men fick följa med en kompis hem istället. Jag har tänkt på han hela dagen.
Kasper har börjat att ljuda ihop bokstäver till ord.
Fantastiskt härlig känsla...för honom och för oss.

På jobbet är det som sagt fullt ös medvetslös.
Jag vill röja.
Jag vill göra om.
Jag vill slänga.
Jag vill köpa nytt. (svårt med tight budget)
Jag måste få iväg läromedelsbeställningarna, fixa allt inför avslutningen, ha några sista möten, fixa skiss, läsa in mig på en arbetsmetod, städa, utvärdera, åka på utflykt, lösa konflikter och vara extra omtänksam mot mina elever som tycker det är jobbigt att avsluta.
Jag är så himla glad att jag har så fantastiskt härliga kollegor på mitt jobb.

Jag och Robert fortsätter att drömma..
om olika saker
om ny båt
större altan
nya utemöbler
resa
hängmatta
mer tid
mer ork
mer träning

I´m enjoying life ;)

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar