tisdag 7 februari 2012

svamleri

Min syster är på väg hem.
Det var ju nyss hon åkte.
Fast jag har saknat henne.

Min pencilinkur är slut men jag är inte sugen på att träna.
Jag som hade kommit igång.

Idag har jag tillverkat en modell av en satellit.
Härligt när man går in för sitt jobb.

Snickare har varit här och tittat på jobbet med den nya väggen.
Trevliga människor.
Måste välja.

Längtar så tills sommaren.
Är så trött på alla svarta,gråa och slitna kläder i garderoben.
Vill ha nytt, nice och färg.

Det är en speciell känsla som infinner sig när man steker plättar till ett helt kompani eller när man kokar kalops på två kilo kött.

Nu hoppas jag att jag får minst tre timmar sammanhängade sömn i natt.
Stella är sjuk.

I morgon är mitt jobb viktigast. Idag var det Roberts. Usch vilka tråkiga diskussioner och beslut.

Nu håller vi ut tills våren kommer!
Kram

2 kommentarer:

  1. Hej! Fnissade lite åt att det finns fler som har Fragglar är jag!

    SvaraRadera
  2. Först sportlov, sen ska jag oxå börja längta till våren. När du känner sug efter träning igen så får du mer än gärna höra av dig. Jag å Fredrik försöker få till ett pass i veckan. Löpning eller simning - bara å haka på :)
    Sov gott å krya på er!

    SvaraRadera