måndag 22 augusti 2011

hjulet snurrar

Nu är det fullt ös...på riktigt.
Vårat fina ekorrehjul har börjat snurra riktigt fort. Så fort att man inte riktigt hinner med.
Så mycket man vill göra, så mycket man vill hinna och så mycket man ska göra.

Idag har det varit upprop för eleverna och vi bjöd på skolstartsfest. Det tycker jag är riktigt bra för det är verkligen fest när skolan börjar. Underbar stämning med förväntansfulla barn.

Veckan innan har vi planerat, inspirerats, samarbetat, dansat & ätit skaldjur, städat, beställt skolmaterial, packat upp, packat ner, fikat, ätit lunch ute, stressat, stöttat varandra, skrattat, gått utbildning, sett möjligheter och svårigheter samt utmaningar.

Förutom jobbet i mina tankar tänker jag på triathlonloppet som går av stapeln på söndag. Herregud - hur ska det gå? Träningen har så gott somt varit obefintlig de senaste veckorna, men men det är bara att köra och hoppas på en hyfsad tid utan skador ;)

Nu måste jag sluta för att hinna med en massa andra saker innan skönhetssömnen ;)
KRAM

1 kommentar:

  1. Det kommer gå hur bra som helst, Jag tror på er! Vi står i mål och hejar på. Kram!

    SvaraRadera