söndag 18 september 2011

Älskar du mig SÅ mycket?

Max fick en varm, lång och hård kram av mig i fredags. Då sa han: Älskar du mig så mycket?
Ja, Max det gör jag, om inte mer.


Nu sitter jag här på en söndagskväll och konstaterar att det går fort. Helgerna går fort, veckorna går fort och åren bara går. Det är det här som är livet, så det gäller att man lever det!

Idag var jag och åt brunch med en vän. Ett möte som berörde mig mycket. Mycket känslor, mycket prat och mycket god mat och vin.

I lördags förmiddag, när Max var på kalas, åkte jag och mamma till Bäckebol. Ni som inte har varit i den nya affären Stoff & Stil måste bege sig dit. Shit vilken affär! Jag har aldrig varit inne i en tygaffär och blivit så inspirerad som jag blev då. Jag ville göra om ALLT hemma,vilket det inte finns pengar till, men ändå... Där fanns ALLT och då menar jag allt i tygväg och till mycket bra priser.

Vi har också fixat spotify här hemma ( ja, jag vet vi är lite sena). Vi har dansat hela helgen. Max och Kasper har haft dansuppvisning och jag har fått sätta betyg på dem. Det är underbart att få lyssna på bra musik.

Veckan som kommer bjuder på en massa härlig undervisning i klassen, möten, utbildning, bankmöte, träning, handling, födelsedagsfirande, läxläsning, föräldramöte, städning och fest!! Så välkommen härliga vecka 38!


Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar