torsdag 29 september 2011

en vecka kvar

Nu är det bara en vecka kvar till min och Lisas Milanoresa!! Wiiiiii
Knappt man tror att det är sant. Fyra nätter på hotell med hotellfrukost. Fyra nätter utan att någon väcker mig. Fyra nätter där jag kan sova hur länge jag vill. Fast jag kommer att sakna dem.

Max vill ha en tidsmaskin. Han skulle vilja färdas in i framtiden, till juni. Vem skulle inte vilja det?

På jobbet är det kul. Vi har startat en blogg i klassen. Supeul att ha så engagerade elever. Vi undrar bara när vi ska få tillbaka våra datorer. Känns lite snopet när vi fick dem för två veckor sedan för att sedan tas tillbaka pga programeringsfel. We not like  :(

Kram så länge

1 kommentar:

  1. Men, det är ju till mina trakter! Välkomna till värmen! Hoppas att ni får en härlig resa! Kram!

    SvaraRadera