torsdag 22 september 2011

Dagen innan...

I morgon fyller jag år. Robert har köpt en present.
Ledtrådar: litet paket som är rött och vitt. Någon som vill gissa?
Idag hämtade jag barnen på förskolan/skolan. Jag har i princip inte visat mig där alls eftersom Robert har varit föräldraledig och tagit hand om alla lämningar och hämtningar. Men på måndag börjar han jobba 100 % och då är lyxen, tiden och lugnet borta. Vi kommer nog att fixa det, men man kommer nog inte hinna med allt som man gör idag.

Igår var jag på en kickoff med alla IT-pedagoger i Partille. En inspirerande dag där vi kom fram till mycket intressant. Vi var på Jonsereds herrgård. Har du inte varit där är det värt ett besök. Väldigt vacker natur, speciellt nu på hösten.

Max skolfoton har kommit. Insåg idag att det kan bli riktigt dyrt med tre barn som fotas på skolan. Jag är liksom både för och emot att köpa dessa kort...det är ju rätt häftiga priser. Tänk de som har 10 barn!!

Avslutar dagens inlägg med en video med Micke Gunnarsson. Lite jobbrelaterat med väldigt underhållande!! 


KRAM

1 kommentar:

  1. Jag håller precis på att fixar med mina barns dagis o skolkort. Om det bara hade varit ett av varje hade det kännts okej men hela serier VAD TÄNKTE VI på???och dessutom fick vi tillbaka korten som min farmor hade fått.(när hon gick bort för ett år sedan) Visst är det kul att ha korten men det räcker med ett av varje!

    SvaraRadera