torsdag 7 april 2011

motvinden from hell

Ni som var ute idag vet vad jag talar om.

När jag cyklade nedför Björndammens backe förstod jag att jag i pricip skulle stå still längs med Utbyvägen. Två gånger stoppade vinden mig så jag tappade balansen och fick stanna. Vid SKF cyklade en kille om mig och då tänkte jag på min käre bror som sa: - Om det blåser förjäkligt så ska du alla gånger ta rygg på någon annan. Så jag la mig tätt bakom honom och trampade på. Jag kunde hålla hans tempo i typ 40 meter, men det var fina 40 meter. Hem kom jag. Lite svettigare, lite tröttare och lite senare.

Kom på att jag behöver ett par cykelglasögon. Visst är det trevligt med nya prylar ;)

Stellas nya favoritpryl är gå-vagnen. Hon går för full med den. Här kör hon Pippi.







Härligt med fredag i morgon!
Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar