lördag 14 maj 2011

jag gjorde det!!!

Jag satte mig i " Atmosfear" på Liseberg i går.
Testa gärna. Jag gör det inte igen.

Jag, Jim, Tina och pappa var där igår på en femkamp. Efteråt satte vi oss på Taras och käkade. Mysigt men lite kallt. Måste nog skriva att Jim vann femkampen. Pappa kom tätt efter.
 Vill också berätta att jag krossade alla i Waterball. Det kändes bra.

Vi tog lite öl efter åket. Några av oss skakade rejält efteråt.





Jag håller på att tappa rösten. Känner mig inte 100, så det blir inget HisingeRunt för mig i morgon.
Idag ska Max på kalas och Robert ska på herrmiddag.

Hoppas ni får en härlig dag och att solen vågar titta fram ibland.

Kram Linda


2 kommentarer:

  1. Vad mysigt ni hade det! :) Jim var nöjd då han vann tävlingen hörde jag. Ha en underbar vecka kram!

    SvaraRadera
  2. Visst var han nöjd!!! Och jag tror pappa fick en mysig/häftig stund med oss. Hoppas din vecka med blir bra. KRAM

    SvaraRadera