måndag 2 maj 2011

nya tankar

Som jag berättat tidigare så är det omorganisation på skolan. Idag har vi suttit och tänkt/planerat/barinstormat om hur hösten ska bli. Så kul!! Nästan så jag känner att vi kan hoppa över sommaren och börja nu direkt.

När jag kom hem från jobbet möttes jag av en gående Stella med bästa humöret.

Nu har jag för första gången frusit vårtor. Det är Max som fått några på foten. Robert har handlat ett effektivt medel som ska få bort dem. Lite coolt att handskas med så mycket kyla ;)
Kommer ihåg från min egna skoltid och duschen i gympan. Vårtorna måste komma därifrån. Ska nog skaffa badtofflor till Max.



Kram
Linda

1 kommentar:

  1. Hoppas det funkar med frysningen, det gjorde det för oss.

    Lycka till med omorganisationen, kul att det verkar så bra!

    SvaraRadera