tisdag 31 maj 2011

Lite siffror

4     dagar kvar till Håkan Hellströms konsert på Slottskogsvallen. LÄNGTAR!!!
17   matställen finns det på cykelvägen mellan Backa-Björndammen.
0    smärtstillande tabletter har jag tagit idag.
32   nöjda, glada och goa elever som har haft värsta gossedjurspartyt
       idag i skolan.
5     veckor kvar tills vi åker till Gotland på semester med
       familjen Cammerudh och Ohlsson. LÄNGTAR!!!
10   år har jag och Robert känt varandra nästa månad.
100  saker på min "to-do" lista.
19   timmar kvar tills jag sitter hos frisören.

Är glad idag.
Såret från operationen ömmar fortfarande och är svullet. Ser lite gravid ut. Hoppas det försvinner till skolavslutningen annars börjar snacket mellan föräldrarna. Ja, jag vet, det finns större problem här i världen, men måste erkänna att det känns lite jobbigt när man inte riktigt är sig själv i kroppen.

Ha det gott- må flott

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar