söndag 8 maj 2011

trädgårdsarbete

Helgen har varit skön. Mycket sol, fix i trädgården, fotbollsmatch, inköp av sandaler, rosé premiär, grillning, sovning och planering.

I morgon börjar ännu en arbetsvecka. I morgon startar vi kompostbygge samt observationer av daggmask och gråsugga...Jag bara ler när jag tänker på just de lektionerna.



                                               Det är inget fel på brödernas sysselsättning :)




cup-premär 1 maj!


Nu går det undan...




Robert var tvungen att ta kort när jag fixade i trädgården.
Vet inte om han behövde bildbevis för framtida diskussioner ;)

Ha det gott!

Nu väntar "mästarnas mästare" på TV och sedan lite jobb.

3 kommentarer:

  1. Ååååå lirar han fotboll... Jag vill komma och titta :-D ring mig nästa gång det vankas match! Massa kramar från kusinen Nina

    SvaraRadera
  2. Så underbara bilder! Mosters änglar!!! kommer o pussar på dom nu i veckan igen. =) Love you bästa sis. Puss

    SvaraRadera
  3. Nina- ja, han har börjat spela, men det är mycket lek. Tuve spelar Hisingsalliansen nästan varje fredag kl 17.30 vid lundbybadet (grusplanerna bakom) Sedan har han cup uppe i Öjersjö den 29 maj. Kan du någon fredag så kolla gärna med mig innan så jag följer med ;))

    SvaraRadera