söndag 26 juni 2011

Preppat och klart

Min man har halsfluss. Fick iväg han till doktorn på förmiddagen. Han har legat i sängen hela dagen. Tycker lite synd om honom. Vi flydde fältet och besökte mamma och Arne. Där fick vi oss en minigolfkurs. Riktigt roligt!
Mormors fanclub!

Ser ni swingen?

Klubban var för lång för Kasper & Max, men de kämpade på.

Man skulle ju hålla klubban på ett speciellt sätt....

(Korten är tagna med mobilen, därav kvalitén)

Nu sitter jag framför datorn med en mojito. Ja, det är söndag, men myntabladen höll på att bli bruna och eventuella bakterier i halsen måste dö och jag har semester!

I morgon åker jag, barnen & Tina ut till havet.
Jag har preppat 4 matlådor, köpt Singoalla kex och packat badväskan med badkläder.
Min man får vara hemma och kurera sig.

Hoppas ni med får en skön dag!
Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar