söndag 19 juni 2011

stolt och besviken

Så stolt över Stella.
Hon är nyss fyllda ett och kan, vet och vill så mycket.
Idag åt hon yoggi själv med sked och middagen åt hon helt själv med händerna. Det blir söligt och kladdigt, men det funkar. Hon tar på sig Kaspers halsband och går omkring med stövlar här hemma. Då är hon nöjd!


Besviken är jag över att jag inte hittade någon bikini idag :(
Hur svårt kan det vara?
Men det är ju så att kroppen har ändrats efter mina tre ungar. Bikinimodeller som brukar passa passar inte. Bikinimodeller som kanske passar finns inte i rätt färger. Bikinmodeller som ser ubersnygga ut sitter bara fel. Bikinimodeller där överdelen sitter snyggt sitter trosan fel. Vem vill ha "sola-hela-rumpan" trosor?  De bikinisar där trosan sitter fint ser brösten ut som tomma påsar.....
Jag har ändå besökt och provat hos: Stadium, team sportia, twist & tango, Panos, peak, MQ, Björn Borg, Twilfit. I-lands problem, jag vet.

Happy monday!

1 kommentar:

  1. Vad duktig Stella verkar vara! hon kanske kan undervisa Vidar.
    Håller med dig gällande bekini, shit vad svårt de är, tror jag sattsar på burkin i sommar, jag som hela tiden hoppat att när jag väl kommer till Göteborg så finns det mängder av Bikinis som bara skiker att få bli burna av mig, men vad jag förstår av vad du har skivit så kan jag ge upp. kram till hela familjen

    SvaraRadera