onsdag 15 juni 2011

resan

Bussen till Karlskrona:  Quiz, prat och skratt

Båten till Gýdynia: Buffé med fri dricka, fiskedamm och ont i magen

Dag 1 i Polen: guiden Anna, Sopot, sand mellan tårna, Stutthof, stork, grymt hotell, promenad, hungrig, larv, Champange och jordgubbar, mojito, daiquiri strawberry, snacks på bordet, chip-chippong, sova

Dag 2 i Polen: frukost, pendeltåg till Olivia, besök på särskola, imponerad, glad, shopping: vodka, pasta, en tröja plus lite presenter till pojkarna, lunch, kaffe, glass och en öl.

Båten till Karlskrona: Buffé med fri dricka, prat, prat, skratt, shopping i taxfreen, miss duck jobbade, hysterisk rolig intervju med klubba, shoppingvagn, nattklubb, disco, rosa peruk, vodka redbull, bugg, mycket sen kväll...

Bussen till Göteborg: Trött, trött, trött, Burger King, sov, trött, framme


Det har varit en rolig resa. Skrattat mycket och dem flesta har bjudit på sig själva enormt mycket.
Men nu är jag trött. Även om jag sov 10 timmar i natt, men man är ju inte 20 längre.

Idag var jag inne och jobbade. Så nu är alla beställningar klara i alla fall. Sedan fick jag lite andra uppgifter som jag fick fixat. Nu är det bara lite beställning av möbler till klassrummet samt lite flytt kvar, men det gör jag i augusti. Nu har jag LOV!!! Känns nästa overkligt......
I morgon har Max sin skolavslutning.

Kramelikram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar