tisdag 7 juni 2011

sista rycket

Nu är det inte långt kvar tills skolavslutningen.
Jag har HUR mycket som helst att göra innan dess.

Hade varit skönt att börja med läromedelsbeställningarna.
Hade varit skönt att inventera klassrummet inför beställning av förbrukningsvaror.
Hade varit skönt att se om alla i klassen har bänkar, stolar och lådor till hösten.
Hade varit skönt att göra en grovplanering i ma/no.
Hade varit skönt att veta vem som ska jobba med mig till hösten.
Hade varit skönt om presenterna till Max och Kaspers fröknar var köpta.
Hade varit skönt om jag hade växlat till lite polska pengar.
Hade varit skönt om alla 32 elevers "glad-sommar-kort" var klara.

Nu är jag trött efter en underbar klassresa till Marstrand.
Vilka fantastiska elever jag har!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar