söndag 13 februari 2011

krafterna snart slut

Stella har det tufft nu. Hennes reservkrafter börjar ta slut och jag hoppas innerligt att pencilinet snart ska hjälpa henne. Vi var inne i morse kl 06.10 och var klara kl 07.13. Infektion i luftrören.

Pojkarna har varit med farmor och farfar under dagen. Skönt att kunna sova lite.

Igår gick jag och Kasper på en lång skogspromenad. Det var så mysigt. Vi besteg branta berg, hittade kojor som vi ville bo i, en mystisk brasa och en sjö mitt i skogen. Vi följde spår som vi hittade i skogen och jag har lovat Kasper att gå tillbaka när sommaren är här.


I fredags var jag hos frisören. Till kaffet fick jag denna ljuvliga lilla cupcake á la alla hjärrtansdag. Hur go som helst. Ja, i morgon är det en hjärtedag. Fast vi är rätt duktiga på att ha hjärtedagar ändå. Så i morgon blir det nog inget speciellt. 


Veckan som kommer har barnen sportlov. Jag hoppas Stella blir frisk så vi kan hitta på någonting. Annars finns det risk att grabbarna grus river huset.

So long.... Linda

2 kommentarer:

  1. Full rullle. Vad mysigt att Kasper får lite ensamtid med sin mamma..(:
    Härligt att få så fina saker hos frisören. Gjorde du något roligt klipp?
    Kram kram

    SvaraRadera
  2. Krya på lilla Stella! Kram.

    SvaraRadera