måndag 14 februari 2011

vårkläder

Kasper ser på film. Har ont i örat :(
Stella sover.
Max är på promenad till brevlådan. (HELT SJÄLV!!! Han ska gå över två vägar med övergångställ)
Jag surfar. Tittar på vårkläder. Längtar till shoppinghelgen om 4 veckor.
Ett av mina favvomärken är Twist & Tango. Hittade detta som jag gärna vill ha.


Picture of Voyage Skirt
Picture of Allen Dress
Picture of Belong Dress
Picture of Tropical Shawl

Ska rensa i garderoben. Ska slänga ( ev. bränna) alla amnings-behåar, gamla gravidtröjor, gravid byxor och alla trosor som har helt tappat färg och form.
Jag ska skänka bort allt som jag inte använder. Har man inte haft på sig vissa saker på över ett år kommer jag inte ta på mig det under det kommande året heller. Nej, nu ska det gamla ut och det nya in!

Kram

2 kommentarer:

  1. vilka snygga saker du hittat! Blir sugen själv..

    Jag har också rensat, det behövs ibland.

    Jag slutar jobba 25 mars så vi hinner ses en vecka på jobbet va? om jag inte blir dålig innan vill säga..PEPPAR PEPPAR..

    Du är en fantastisk mamma Linda! :)

    Kram kram

    SvaraRadera
  2. Tack Emma! Då får vi hoppas att vi ses en vecka. Tänk vad tiden går fort. Ha ett fortsatt skönt sportlov!
    Kram

    SvaraRadera