söndag 27 februari 2011

Träning

Lite nyfiken på hur många som lockats till att vara med på Tjörn Triathlon den 28 aug?

Det hade varit jätteroligt om vi blev ett gäng. Ett gäng som kan peppa varandra och sporra varandra till att träna. Min plan är att genomföra ett "test-Triathlon" i maj/juni så man får chans att känna på det.

Våga utmana dig själv!!!

Det vi snackar om är 400 meter simning, 2,2 mil cykling och 5,3 km löpning. (motionsvarianten)
Gå gärna in och läs och bli inspirerad!


Jag har inte hunnit träna så mycket. Gjort några box/spinningpass sen i julas. Min tanke är att börja cykla och springa när isen har försvunnit. Simningen är jag inte bra på, men sträckan är rätt kort. Tidsmässigt tror jag inte jag kan ta in så mycket tid på simningen, även om jag tränar. Fast det kan ju vara bra att köra några rundor. Jag hoppas sommaren blir varm så man kan simma på semestern ;)

Nog om detta.

Vi pustar ut efter en intensiv helg med kalas. Kasper och Max är nöjda.



Kram

1 kommentar:

  1. Kanske att jag antat utmaningen om jag inte var så tjock! (;

    Jag har en utmaning till dig, kolla min blogg

    Kram kram

    SvaraRadera