söndag 26 december 2010

Den är röd

Min nya telefon är röd.
Jättefin, men oj så mycket man måste lära sig. Det har försvunnit en massa nummer med som jag inte lyckas hitta. Inte bra.

Julen har varit fin.
Tack alla för god mat, fina paket och trevligt sällsakap.
På julaftonens kväll kände jag hur febern började komma. Huvudet dunkade och halsen ömmade. Jag tog två panodil och somnade ganska tidigt.
Känner mig fortfarande lite krasslig. Inte bra.

Idag har vi bara varit inne och slappat och spelat spel. Vad annars kan man göra i -18 grader?
Man börjar ju undra hur det står till med moder jord egentligen.

I morgon ska jag fixa i ordning ett längre inlägg med bilder och så.
Nu ska jag lägga mig i sängen och fixa med den nya telefonen..om jag inte hinner somna först.

Ha det bäst! Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar