tisdag 28 december 2010

något skumt

Ja, något skumt är det. I går efter fikat på stan började jag må illa, kräkilla.
Sov ändå någorlunda, men under dagen har jag inte fått i mig någonting. Inte ens Roberts nybakade frallor. Stella är också lös i magen och gnällig. Vi har sovit ihop en hel del. Jag och Stella stannade hemma när resten av familjen åkte till Torslanda på middag. Nu har vi tvättat alla handdukar och spritar oss på händerna. Vi håller tummarna för att det inte sprider sig och att vi kan åka som planerat på nyår.


Idag tänkte jag skriva om min träningsmotivation nästa år, men väntar med det. Känns inte som rätt läge just nu. Men när jag skriver om det hoppas jag få respons från er i form av en anmälan....visst blir ni lite nyfikna?

Vi hörs i mon
Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar