onsdag 22 december 2010

Mycket fix..

Man kan nog lugnt säga att jag har mycket fix kvar innan julaftonen.
Listor är min grej. När jag har mycket att göra skriver jag listor. Så här ser min lista ut just nu:

  • Laga julskinkan
  • Handla sista paketen ikväll
  • Baka två julkakor
  • Städa toaletterna och köket
  • Rensa bland barnen leksaker INNAN tomten kommer med nya.
  • Slå in mina julklappar
  • Tänka ut någont kring dukningen på julafton
  • Rensa upp i grovköket
Där emellan ska jag njuta av julen, dricka glögg, känna doften av granen, leka med mina underbara barn, läsa julsagor, lyssna på alla vackra julsånger och se ut över vårt vinterland och tänka - Oj så vackert det är!

Wish me good luck! KRAM

2 kommentarer:

  1. Ha en Underbar Jul Linda - & hela familjen med förstås! Jag ska oxå göra en lista nu - ser typ ut som din - julkakorna. :) Nu målar I lilla H med läppglans...Dags att ingripa. Kladd, kladd. :)
    KRAM från Linda )

    SvaraRadera
  2. Bra med listor, tycker jag med! Hoppas du får en härlig jul! Det är kul att följa din blogg, kramar Malin

    SvaraRadera