onsdag 15 december 2010

Nu börjar jag!

Detta blir mitt första inlägg på min blogg. Nu när jag är mammaledig har jag tid att läsa andras bloggar och då har jag blivit inspirerad. Känner att jag vill dela med mig av mina tankar. Min man undrar hur länge jag kommer att sitta framför datorn nu, men jag sa att han inte behöver vara orolig. Jag ska inte prioritera bort vår tid utan försöka hitta annan tid ;). Jag har också sagt att tar bloggandet för mycket tid så slutar jag.

Nu ska jag försöka sätta mig in i alla funktioner kring bloggen. Jag ska bara värma mig en kopp glögg först.
På återseende!
Kram

2 kommentarer:

  1. Vilken härlig sommarbild i detta vinterland! Ska bli kul att följa din blogg, kram Anna.

    SvaraRadera
  2. Lycka till :)
    Kram

    http://krumilurbloggen.blogspot.com/

    SvaraRadera