onsdag 2 mars 2011

7 ÅR

Ja det är sant. Max fyller 7 år!
Tänk att det är 7 år sedan man låg på BB med den lilla nyfödda killen i famnen. Robert ville att han skulle hete Max. Jag ville Elton. Jag fick ge mig.

Max

Du är mitt första barn och jag är otroligt stolt över dig.
Du är smart, duktig och nyfiken.
Du gillar att experimentera och hitta lösningar på saker och ting.
Du är hjälpsam och försiktig.
Du älskar att cykla, åka skidor, springa och vara i skogen.
Du vet vad du vill och du älskar att tittat på TV.
Du är sparsam och gillar att spara och tjäna pengar.

Du har sagt att du vill bli chef eller vara den som hittar olja.
Inget av det skulle förvåna  mig eller din pappa.
Vi väntar med spänning på framtiden med dig Max.

Min fina älskade "lille" kille.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar