fredag 18 mars 2011

ändrade planer

Robert kom strax innan midnatt.
Max kom in till oss kl 01. Kokhet, ont i huvudet och illamående.
Stella vaknade och skrek kl 02.
Hon vaknade igen kl 03 och 04 för att sedan inte sova mer när klockan var 04.45.
Jag såg tidigt att allt var vitt utanför. Det tar lite på humöret faktiskt. Jag, som alla andra, vill inget annat än att det ska bli vår och sol. Fast vi har ju inget radioaktivt regn som väntar.

På morgonen har vi sett på film, bakat och spelat BeyBlade.


Kvällens middagsbjudning fick ställas in. Det känns faktiskt rätt bra. Jag känner att orken inte riktigt finns till att servera go mat och vara trevlig ikväll. Nu planeras det fredagsmys istället.
När jag kom ner till köket i morse hade Robert ordnat med en överraskning. På köksbordet låg en bunke upp och ner med mitt namn på. Under den fanns tre småflaskor Champange!!!

Jag håller tummarna att vi alla är hyffsat friska i mon så dagen och kvällen blir som planerat.
Cykling- lämna bort barnen-fira svärmor som gått i pension.

So long!

1 kommentar:

  1. det blir ju inte alltid som man tänkte sig, skulle på middag ikväll men är sjuk.. :(

    Trevligt med överraskning, champagne är inte helt fel.. :) hoppas ni har en härlig fredag och myser ordentligt. kram kram

    SvaraRadera