torsdag 3 mars 2011

lunchdate och jobbesök

Idag har jag varit på mitt jobb och hälsat på. Det är alltid lika roligt att träffa mina goa kollegor och alla goa elever. Det är bara 17 dagar kvar sedan är det dags! Fick många frågor om hur det känns att snart börja jobba. Och jag svarade att det känns kanon. Jag är laddad! Det ska bli så skönt att lämna över till Robert. Och jag vet att han tycker likadant. Att det ska bli skönt att vara hemma.

Efter skolbesöket åkte jag och hämtade Robert på jobbet. Vi åkte till Sankt Jörgens golfkrog och åt lunch. Det är ett av dem bästa lunchställerna. Idag åt jag ugnsbakad kolja med rotfrukter, potatis och en riktigt fin sås. Stella skötte sig exemplariskt. Hon mumsade på lasange, majskorn och lite bröd.

Nu ska jag hämta killarna på skolan. Efter det ska vi åka och handla inför kalasrace nummer 2 som äger rum till helgen.

Have it! Linda

2 kommentarer:

  1. Va? Jag såg dig inte alls.
    Kul att du kommer tillbaka snart! Kram

    SvaraRadera