måndag 14 mars 2011

Sista veckan

Helgen var helt fantastisk. Det är sådan lyx att kunna sitta vid frukostbordet och äta i lugn och ro. Att prata färdigt meningar utan att bli avbruten. Vi shoppade, drack massa vin, tjötade om allt mellan himmel och jord och åt gott. Tack Åsa för allt! Nu är jag laddad med ny energi som förhoppningsvis räcker hela veckan då Robert är i Frankrike.

Detta är min sista vecka som mammaledig. Kanske den allra sista, för mer barn har vi inte planerat. Känns nästan overkligt att man ska börja jobba igen. Att tiden har gått så fort. Hon fyller snart ett.
Det är massa saker på min "to do list" som inte är gjorda, men jag är glad ändå. Det jag har tänkt hinna klart är Stellas album. Det andra får vara. Veckan är full med aktiviteter och besök. Det ska bli roligt. Jag ska försöka njuta så mycket det går.

Nu ska jag ta ut ALLT i min garderob och rensa. Jag ska bara hänga in det som jag använder, resten lägger jag i tre högar: släng, skänka bort och spara ett år.

Önskar dig en bra dag!  kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar