onsdag 9 mars 2011

vårpiff och förkylning

Nu är det förkylt hos familjen Olsson. Robert tvekade länge till att gå till jobbet i dag. Han gjorde det men han såg inte pigg ut. Jag tror han kommer hem tidigare idag. Stellas näsa rinner men hon är pigg som en mört. Min näsa rinner med och halsen ömmar. Jag ska kurera mig, för jag måste vara frisk på fredag, då det bär av till tjejhelg i Linköping.

I går åkte jag en sväng och fixade lite piff till vardagsrummet. Blommorna fick jag av min man igår!!


Den här kudden hittade jag på Åhléns. Jag gillar den tokmycket!


Tänk att lite nya kuddar och ljuslyktor kan göra så mycket i ett rum.

Här har vi Stella idag. Observera hennes tänder. Undrar om hon hoppar över framtänderna?

Ha en skön dag!
Kram

1 kommentar:

  1. Världens sötaste lilltjej! O grymt snygg kudde du ;-) Ses imorgon sister! Puss älskar dig!

    SvaraRadera