söndag 20 mars 2011

Cykelvärk och finmiddag

Igår efter frukosten cyklade jag till mitt jobb. Min bror cyklade med mig och höll ett bra tempo. Det tog 55 minuter vilket känns helt överkomligt. Jag kommer nog cykla 1-2 ggr/veckan.
Jag fick en massa bra tips från Jim. Det bästa var:
- Du Linda, tänk så här, alla andra cyklister som du ser ska du se som små harar som du måste cykla ikapp.
Ni förstår att han har cyklat en del ;)

På kvällen kom pappa och Marie och passade barnen. Vi hade tänkt att dem skulle sova över där, men Max hade fortfarande hög feber, så dem kom hit istället. Tusen tack!!
Kvällens middag intogs på Kock & Vin tillsammans med Roberts föräldrar och syster med sambo. Vi firade att Roberts mamma gått i pension och snart fyller år. Middagen var helt fantastiskt god med underbara viner till. Champangen i början var helt magisk. Till det fick vi en aptitretare:


Sedan åt vi en fyrarättersmeny med fyra olika viner till. Jag kan säga att jag var lite rund under fötterna på hemresan. ( Glömde ta kort på rätt 2&3)

Riktigt lyckad kväll!

Idag blir en lugn dag. Max har fortafarande hög feber.
Jag ska mentalt börja ladda inför min första jobbdag i morgon.

Happy Sunday!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar