måndag 21 mars 2011

jobbstart

Då var första arbetsdagen gjord. På morgonen kändes det lite ovant, men väl på jobbet kändes det som man inte varit borta alls. Det var roligt att se hur alla elever utvecklats och växt. Skönt att träffa arbetskollegorna och få lite uppdatering kring allt. Nu ska jag och min kollega gå dubbelt i två veckor. Sedan är det hennes tur att gå på mammaledighet. Som vanligt fick jag 100 nya idéer på vad jag vill/behöver jobba med fram till sommarlovet. Jag vet att veckorna efter påsk går riktigt fort, men här ska mina elever få jobba.

Robert fick en kanonstart på sin föräldraledighet..NOT.
Max och Kasper ligger båda med 39 graders feber. Kasper har kräkts under dagen och humöret på grabbarna är inte på topp. Stella mår fint och vi håller tummarna för att hon ska slippa denna influensa. Ändå har han putsat alla fönster och våttorkat alla golven...på EGET initiativ. Plus att jag fick "finsk" makaronilåda till middag. Mums!!

I morgon ska jag cykla till jobbet. Dock lite orolig för mitt knä som fortfarande ömmar efter skidresan för 7 veckor sedan. Jag har beställt tid till en sjukgymnast på torsdag.

Undrar om jag kommer hinna blogga samtidigt som jag arbetar 100%?

Kram så länge

1 kommentar:

  1. Låter som en härlig start för dig iaf ;) Lite nyfiken blir man ju på skillnaden på en finsk makaronilåda mot en svensk???

    SvaraRadera