torsdag 20 januari 2011

Att jag inte lär mig..

Ibland tar jag en promenad till torget för att handla mjölk.
Väl inne i affären upptäcker jag att vi måste handla frukt med för det är ju slut. Och bröd också, det fanns ju bara ett kvar i frysen. Kaffet var ju med slut, vi tar ett paket. Väl i mjölkdisken kommer jag på att smöret var ju med nästan slut och så tar vi en god yoggi till mellanmålet. Sedan kommer jag på att Stella behöver ny gröt och lite fruktpuréer. När jag kommer till kassan är korgen överfull. Det gör ju inget, men när jag packar ihop allt får det inte plats under vagnen. GrrrAhh...gillar inte att köra vagnen med kassar i händerna på de glashala gångbanorna. Det är svårt!
Detta händer nästan varje gång jag, Stella och vagnen går och handlar på torget.
Varför lär jag mig inte?

Kram

1 kommentar:

  1. Jag tycker det är imponerande att du kommer ihåg allt du behöver :)

    SvaraRadera