onsdag 19 januari 2011

Varför fraggelblogg?

Det finns nog några av er som undrar varför bloggen kallas för "Fraggelblogg".

När jag gick på mellanstadiet så gick Fragglarna på TV. Ni som sett den vet att Fragglarna var små och Gorglarna var stora. Jag var(är) liten så mitt smeknamn blev just Fraggel. Det kändes sådär, men jag hade ju en stor i min klass som i sin tur fick heta Gorgel. Det sitter liksom i.




Är det några av mina gamla klasskamrater som läser detta och vill tillägga något så är det varmt välkommet :))

Ha en gosig onsdag!
Kram

3 kommentarer:

  1. hittade din blogg genom "fashionmama" =)

    Jag ÄLSKADE fragglarna.

    SvaraRadera
  2. Menar du att jag är en gorgel då eller, :) / Jessica

    SvaraRadera
  3. Nej Jessica, det var inte dig jag syftade på utan den andra långe ;)Tack för fikat idag! Kram

    SvaraRadera