söndag 2 januari 2011

Nytt år!!

Det är nytt år. Känns väldigt bra faktiskt.

På nyårsaftonens förmiddag åkte vi till Sölvesborg och Lisa för att fira tillsammans med hennes familj och Åsas familj som också kom dit. Det är alltid så roligt att ses allihop. Vi blir bara fler och fler och barnen är i samma åldrar och har kanonkul tillsammans. (Jag träffade Lisa och Åsa för första gången hösten 1996 då jag flyttade till Linköping för att bli lärare. Lisa och jag flyttade ihop efter några månader då vi båda både hade skaffat oss mindre bra boende från start.
Vi tre har otroligt många fina, roliga och härliga minnen ihop. Tänk att det i år är 15 års jubiléum!! )

Nyår bjöd på det klassiska: super god mat, goda viner, fyverkerier, snittar, spel, tjöt och musik. Tack för allt.



Men det är en prövning att åka med tre barn i bilen. Vi hinner komma till Mölndal sen börjar det:
-Är vi framme snart? -Jag är hungrig, ska vi stanna och fika nu? -Jag är trött på att åka bil!

Då har vi 29 mil kvar.

Nästa gång vi ses allihopa är på Gotland i Juli. Längtar.

KRAM från mig till dig

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar