lördag 8 januari 2011

Shopping i regnet

Idag fick jag, Jim och Tina vår julklapp från mamma: en shoppinglördag tillsammans med lunch. Vi hade det mysigt. Härligt att umgås allihopa, det händer inte så ofta. Jag hittade ett par jeans från favvomärket ACNE och ett par röda chinos från Peak. Härligt att ha byxor som sitter snyggt på nu. Åh längtar så till våren.
Vi åt lunch på Beebar vid saluhallen. Jag tog en ceasarsallad och ett glas vitt vin..mums!

När jag är i stan, vilket inte är så ofta, brukar jag passa på att köpa en kaffe på DaMatteo och några chokladpraliner på Kanolds...det är så gott! Lite livsnjutning för en liten peng. Så jag bjöd mina kära på en fikastund. Jag tyckte det var mysigt att sitta ute under tak i regnet och dricka en god kaffe med choklad. Jag vet inte om dem andra uppskattde det ;)



Jag har skaffat mig en utmaning till-att cykla HisingenRunt. Sträckan är 50 km. Och nej, jag har inte kommit igång med min träning. Ska nog boka in mig på ett pass i veckan.

Ha en fortsatt trevlig lördagkväll!
Kram

1 kommentar:

  1. Men vad underbart du verkar ha haft det! Väl värd!! Kram t dig från ett SNÖANDE Hälsingland.

    SvaraRadera